Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Să te ridici

Ce este bun?
Ce este rău?
În viaţa asta-i tot mai greu,
Să treci prin glod,
Să sari acele gropi
Ce ţi s-au pregătit-nainte.
De cine oare?
De-un om sau doi,
De-o mie sau de tot pământul?
E pregătită chiar de noi
De noi ce credem că suntem goi
De fapte rele,
De semtimente grele,
De ură şi indiferenţă
Şi credem că suntem plini de slavă.
Şi-ntradevăr noi suntem plini de slavă
De slava ce-a deşartă,
În jurul nostru nu mai privim,
În golul nostru nu ne uităm,
Ne este frică să nu cădem,
Să nu cădem în golul cel etern.
Mi-e milă şi mi-e silă
Mă doare pentru tine şi pentru tine
Şi totuşi te judec pe tine şi pe tine,
Te vreau spre al tău bine
Şi totuşi să nu mă tragi la tine
Că nu mi-e greu să cad,
E mult mai greu să mă ridic.
Dar ce e mult mai important?
Când ai căzut să te ridici
Să mergi din nou pe cale,
Să nu te-opreşti, nici să carteşti,
Ci Domnului să-I mulţumeşti.
Să speri, să crezi
Să-L chemi pe El
Mereu în rugăciune
Şi-ndată vei găsi scăpare,
Îndată-n inim-o schimbare
Te va sfinţi şi îţi va da iertare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!