Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

ADIO

Adio eu acum vă spun şi rămas bun
Ai mei iubiţi prieteni buni şi toţi duşmanii mei se-adun,
Să verse lacrimile lor, cerând acum iertare,
Adio le voi spune şi-a mea iubire ce nu mai moare.

Adio trup ce-n viaţa m-ai purtat în simţuri,
În chinuri grele şi multe desfătări,
Acum rămâi tu singur privind la mine sus spunându-ţi,
Adio haină veştejită ce mori acum ca mai apoi să te înalţi.

Adio soare şi lună ce timpul ca un ceas mi l-aţi furat,
În bucurii îndată şi în tristeţi voi ma-ţi făcut uitat,
Până veţi trece voi la viaţă, trecut-am eu-naintea voastră,
Adio stâlpi de foc, ce-o picătură va stinge viaţa voastră.

Adio bun pământ ce mai purtat fără vreo scârbă,
O viaţă-ntreagă m-ai lăsat în voia mea şi sufletul acum îmi umblă,
Pe drum fără pietriş şi fără praf  paşind,
Adio limpede te las spre cer călătorind.

Adio ţie-ţi spun acum sau pe curând,
Te-astept , o suflet drag, în cer nădăjduind,
C-acest adio de acum ne va uni în veşnicie,
Adio nu o să-ţi mai spun, ci împreună vom sluji iubirii.

                                             Cătălin Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!