Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

AŞ VREA

Aş vrea să fiu un înger strălucitor
Ce chipul fără dor să mi-l priveşti stăruitor
Şi aripile mari să te îmbrăţişeze
Primind din răsuflarea ta iubire şi blândeţe.

Aş vrea să stau în vârf de munte
Să fiu şi mai aproape de cele nevăzute
Şi dorul meu de lume să-mi fie ca un vis
Uitat de dor divin ca o lumin-aprins.

Aş vrea să fiu acum în gândul tău primit,
Călătorind cu tine-n rugăciune spre răsărit
Şi chipul tău şi-al meu să ni-l jertfim,
Făgăduind pe drumu-acesta să ne iubim.

As vrea să fiu mai mic decât acuma sunt
Să te înduplec şi-n şoapta să îţi spun
Că te iubesc şi-n suflet să-ţi adun
Din lume fericirea, să spui că înger eu îţi sunt.

Aş vrea să fiu şi mamă şi tată nepătat
De fapte rele, ascunse de frica neiertării
Să-mi fii mereu iubirea şi rodul mântuirii
Să-ţi murmur rugăciune la căpătâi de înserat.

Aş vrea din chipul tău să-ţi curgă un zâmbet nesecat,
Aş vrea să fiu motivul în zâmbetul aflat,
Aş vrea să fii un suflet în toate luminat,
Aş vrea să fim în ceruri, e tot ce-am aşteptat!

                                             Cătălin Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!