Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Aştept…

Aştept să duc în spate crucea mea,
Rugându-Te acum să-mi înmulţeşti iubirea,
Să nu mă părăseşti cum altădată eu Te-am părăsit
Şi am strigat cu toţi grămadă, Iisuse, să fii răstignit.

Mi-e crucea prea uşoară, dar viaţa mi-e deşartă,
Da-n inimă-mi răsună chemarea Ta-nfocată
Trezind din amintire nemuritoarea mea suflare,
Făcând fiinţa mea de Tine râvnitoare.

Esti graiul meu din zi şi visul meu din noapte,
Dorirea mea sorbită din jertfa Ta, din dragoste,
Şi-mi izvorăşti de-a pururi în sufletu-ncercat,
Iubirea Ta şi Crucea ce ai purtat însângerat.

Azi jugul Tău doresc să-mbrăţişez
Şi crucea Ta la piept cu grijă o aşez,
Dă-mi din îndurarea Ta şi dragoste un strop,
Căci pentru mine-nseamnă de haruri un potop.

Mă sprijin în genunchi de-al Tău iconostas
Şi-n ochii plini de lacrimi te văd în ipostas,
Închin zidirea Ta cu dor nesăţios
Şi-Ţi murmur umilit iubirea mea, sfios.

Aştept venirea Ta, mărturisind în Crez,
Plecat în rugăciuni, la Tine contemplez,
Aştept să treacă timpu-n nemurire
Şi sufletul să-ntorc la Tine în iubire

                                             Cătălin Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!