Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Spune-mi

Spune-mi iubito cum vezi tu lumina
Când soarele-nșiruie razele-ntruna,
Prin ape, prin flori, prin mii de culori,
Prin părul tău lung împletit până-n zări.

Spune-mi iubito cum simți tu iubirea
Când sentimentele vin și dau iar trăirea,
Prin zile, prin nopți, prin clipe de sorți,
Prin inima ta, prin ființa ce-o porți.

Spune-mi iubito care ți-e visul
Când o minune îți dă universul,
Prin fapte, prin tot ce e sfânt,
Prin iubirea ce-o porți pe pământ.

Spune-mi iubito care ți-e dorul
Când lacrima îți mângâie chipul,
Prin suspine, prin neîmplinire,
Prin gânduri ce duc la despărțire.

Spune-mi iubito că îți sunt iubirea
Când clipa se stinge și iarăși se naște,
Prin lume,prin adâncul ce duce-n eternitate,
Prin sufletele noastre ce trăiesc fericirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!