Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Un pas spre iubire

Se coboară iubirea în sufletul meu,
Se coboară la fel ca în sufletul tău.
Am venit să îţi cânt din harpa iubirii,
Am venit să-ţi deschid calea-mplinirii.

Cerul senin ce odihneşte în raze,
Luna din noapte ce străluceşte în oaze,
E ca zâmbetul tău mai frumos ca o floare,
E ca lacrima ta, ce pe mine mă doare.

Clipa trăirii pe-o aripă zboară,
Iar lumina în noapte vrea să apară.
Cu tine prezentul spre veşnicie se-ndreaptă,
Unde eu te iubesc în grai şi în faptă.

Cum ochiul se-ndreaptă hotărât spre lumină,
Cum comoara se-ascunde adânc în cavernă,
Aşa mă întrept cu dăruire spre tine
Şi aşa te ascund, pecetluindu-te-n mine.

În armonia iubirii ecoul răsună,
Ca în tainele păcii ce linişte-adună.
Tu pentru mine fii veşnică iubire,
Căci eu pentru tine voi fi tot iubire.

                        Cătălin Popa

Un comentariu:

  1. merci mult pentru cuvinte...eu sunt uimita ca un baiat poate fii asa de romantic si scrie asa frumos despre iubire..credeam ca nu mai exista astfel de baieti

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!