Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

LA MĂNĂSTIRE

Mergeam în susul drumului străin
Înconjurat de norii verzi ale pădurii,
Natura în vuiet tremurând de cânturi
Mă cuprindeau ştiind că sunt un simplu pelerin.

Trecut-am cale lungă şi paşi-mi număram
Şi haina de pe mine cu greu o mai purtam,
Sudoarea curgea din mâneca ce fruntea îmi ştergeam,
Iar ochii usturaţi îmi căutau limanul.

Deasupra mea se-adună jertfa nopţii, întunericul,
Iar eu la parta mănăstirii am sărutat pământul
Şi am iertat pe fiecare întristat de mine
Căci mi-e acum cu bucurie sufletul învie.

Pe chipul meu aşez o cruce nevăzută
Primind binecuvântarea Lui prin mâna cea văzută,
Într-o chilie părăsită mi-asez puţinul meu de suflet
Şi ostenit îi mulţumesc lui Dumnezeu că ma primit.

Cules-am flori din graiurile-ascunse
Şi noi simţiri din chipuri împlimite,
Rămân cu toate acestea în suflet plin de dor,
Mă-ntorc la casa mea mărind pe Cel mai iubitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!