Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Pocăinţă

Aşternută tăcerea în noaptea schimbată,
O rugăciune din suflet uşor e rostită,
O lacrim-alunecă pe înroşitu-mi obraz
Şi primesc atunci de la Dumnezeu un răgaz.

Nu mă văd, doar mă simt într-u-nchis răzvrătit;
O, Iisuse, te-aş ruga să m-ajuţi să mă aflu regăsit,
Dar nu pot şi mă-nec într-o groază de gânduri;
Cum păcatul am dorit şi pe Tine te-am uitat fără simţuri?

M-am întors plin de răni, neîngrijit, împietrit,
Trupul cu dulce din păcat mi-e hrănit,
Sufletul ca o pasăre fără aripi de la-nalţime s-a strivit,
Doar o rugă mi-ascunde iertarea ce mi-o dă negreşit.

Aş sorbi din iertare veşnicia iubirii Tale;
Mă iubeşti, mă iubeşti, chiar şi-acum cu păcatele mele?
Iartă-mă, te rog, căci cu greu m-am întors,
Ca-ntre stânci cu suspine sufletul mi s-a stors.

Pocăinţă ca un soare ce desparţi ziua de noapte,
Ca un aer cel respir si mă-nvie de la moarte,
Dă-mi să plâng şi să rog ne-ncetată iertare
Şi-mi arată uşurat drumul sfânt spre iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!