Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Voiesc ca voi sfinţi

Îndurerat de chinurile voastre în temniţele strânse,
Că plânsete se-aude în cor şi în văzduh străpunse,
Cum jalea voastră arde şi mistuie păcate,
Scrâşniţi din dinţi cu rugăciune durerile-amorţite,
Şi-i binecuvântaţi pe cei ce vă robesc în sânge,
Sfinţind şi mucegaiul, din curgerea sudorii plânse

Sunt gata să primiţi pe mine în voluptoasa împăcare,
Cernând din voi şi nepăsarea şi ura, sfinţindu-vă în aşteptare,
Primiţi-mă c-aici în lume degrabă pier cu tot cu libertate.
Să simt şi eu un lanţ în piept şi sângele cum fierbe dulce-n vene,
Să strig şi eu râvnind la cer cu voi în cor odată,
Să-l întâlnesc şi eu ca voi pe Iisus cu răni odată.

Mărturisesc că niciodată n-am cugetat o altă faptă,
Decât aceea să-mplinesc porunca Lui , iubirea nouă dată
Şi c-am greşit Acesta iarta, cerând iertare şi iertând pe-aproape,
Doresc şi eu ca voi martiri să-mi fie Hristos aproape.

Adusă de lumina vieţii în întunericul aflării,
Iubirea Lui sfinţeşte-aleşii şi îi ridică pe-a veşniciei bucurii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!