Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Timpul trece

Timpul trece atât de repede,
Eu mă gândeam la tot ce se petrece
Din tot ce fac nu vreau să am regrete
Căci suferinţa îşi lasă multe semne.

Trec zilele,trec nopţile,trec neîncetate clipele
Şi-n fiecare mi se pune o întrebare
Răspunsul dat îi miră pe mulţi foarte
Dar nu mă las,le spun pe faţă despre iubire.

E greu să fii în pas cu moda
E greu să stai deoparte de astă lume
Ei singuri şuşotesc în haosul ce nu dă pace
Ci strigă tot mai tare,lăsaţi iubirea.

De crezi ca eşti aparte
Să-ţi cauţi om aparte
Şi-atunci când l-ai găsit
Iubeşte-l,căci el ţi s-a dăruit.

Tu ştii că el te va iubi
Căci n-ai găsit în viaţă
La fel ca el să-ţi dăruiască
Speranţă,iubire,tu-n viaţă îl vei iubi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!