Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

BOLTA

Albastru deschis spre o bolta uitată
Mă întind s-o ating să îi simt universul
Dar sunt mic, negăsind steaua mea preferată
Sus pe cer s-a închis neştiind ce e timpul.

De-o sclipire de o clipă văd o stea străbătută
Ca de-un fulger lovită şi aprinsă fără urmă
Orizontul se schimbă şi secunda e-oprită
Bolta mea se apropie şi se face că se lasă o brumă.

M-ai găsit , în sfârşit, bolta mea obosind
Cum încape universul în această-ncăpere?
Mărginită de cuvânt şi lărgită de un gând
Şi supusă de stele nici lăsată să spere.

Rece stând fără umbră sau vreun glas tremurând
Să îmi spună aşteptarea sau măcar judecând
Că departe m-am aflat de suire spre amurg
Unde tot ce e bun ca o apă le curg.

Am greşit neluptând fără sânge jertfând
Viaţa mea de copil neştiind am atins
Şi în loc de-o slujire aducându-mă cuprins
O voinţă neclintită în păcat aducând.

Dute boltă de la mine şi-ţi găseşte loc mai sus
Locul tău este-aprins iar al meu este vis
Umpleţi cerul cu stele luminând peste ele
Fără zi, fără noapte să le-aud cum îţi cântă cântecele.

Voi veni negreşit sus pe cer ca să-mi dai nemurirea
Şi găsind astă dată aripi sfinte şi iubirea
Mă vei umple cu-al tău har strecurând fericirea
Dar acum te măresc într-o lume ce-i doar vis fără nume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!