Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

NEPREŢUIT

Cerul mă aşteaptă cu sufletul la gură
Iar tu îmi spui că sunt un ticălos,
Sunt fără folos;
Dar vorbele tale mă întăresc mult mai tare
Crezând că sunt un ticălos.
Îmi plec capul şi mă pregătesc de orice,
Mi-e ruşine că până acum
La tine în suflet e numai scrum,
Că nu am reuşit să aprind ce s-a stins
În furtuni şi în geruri.
Mereu îmi arăţi
Cât de mic am rămas
Şi mă baţi cu mâna pe braţ
Legănând capul în stânga şi-n dreapta
Fără să uiţi şi oftatul.
Fericirea mă cuprinde şi pe mine,
În fiecare zi,
Mai des de trei ori niciodată;
Îndată apareai
Ca un călău fericirea îmi curmai
Nu puteam să-nteleg
Nici să fug de la tine,
Ca să spun într-un cuvânt
Mă jertfeam pentru tine.
Şi în clipele-acelea de izbândă
Nepreţuit îţi eram
Căci iubire-ţi dădeam
Iar tu ură şi dispreţ răspândeai
Căci ca mine nu vroiai…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!