Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

CUVINTE

Vuiet surd îmi umple-auzul adormit
Din depărtări ascunse aud şoptiri plăpânde
Topita nervul ce-ar tresări şi-n suflet
Tăcerea de acum cu glasuri dulci surâde.

Trecură vremuri multe în clipa cea de faţa
Acelaşi chip şi drum şi dor mă umple de speranţă
La clipa următoare aş vrea să trec îndată
Vremuri noi s-apară cât mai curând în viaţă.

Tăcerea-ntr-o secundă se-ntinde-n gânduri multe
Ce-am fost, ce sunt, mai mult decât cuvinte
Simţiri ce sunt cosite de hoţii mituiţi
Dar viaţa este una şi zicem că nu suntem iubiţi.

Viaţa-i una în trupul obosit de truda căutării locului dorit
Cuvântul meu e spus dar fapta mă lasă mult lipsit
De-o viaţă viitoare, dar dragostea nu moare
Din care-al meu cuvânt trecut-a sufletelor hotare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!