Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

DRAGOSTEA

Dragostea este mai mult decât universul
                        Dragostea este mai mult decât o întelege omul
                        Dragostea nu este cea care te face să suferi
                        Dragostea este cea care te face să speri.

                        Dragostea împlineşte şi cel mai nefiresc vis
                        Dragostea nu este un compromis
                        Dragostea te învaţă să nu greşeşti
                        Dragostea te învaţă să preţuieşti.

                        Dragostea adevărată nu se sfarşeşte niciodată
                        Dragostea este jertfa necondiţionată
                        Dragostea o poartă în suflet doar cine o caută
                        Dragostea e un rai de unde nimeni nu poate să te scoată.

                        Acum să-mi spui tu ce-nseamnă dragostea
                        Să-mi spui dacă e ceva mai mult decât dragostea
                        Eu toată viaţa am căutat dragostea
                        Şi am aflat-o în tine suflete ce cauţi dragostea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!