Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

UN SENS

O foaie alba şi-un pix ce stă mai mult închis
O mână slabă şi-un gând spre tine s-a deschis
Că poate mă vei întelege, nu vreau să fiu respins
Doar am luptat, am încercat să scriu destins.

Ştiam că azi în groapă mă vei arunca
Iar mâine slavă din gura ta îmi vei sriga
Vei câştiga şi tu , nedrept, un loc gătit de mine
Ţi-l las, căci n-am râvnit aceasta,ci doar pe tine.

De unde n-am aflat o umbră de mişcare
De-acolo stau atenţi şi muţi de-atâta încordare
Doar oameni ce nu trăiesc în fiecare zi într-o schimbare
Ci merg pe-un drum ce nu coboară către soare.

Cu trupu-acesta şi suflet merg pe cale
Desculţ şi dezbrăcat de orice apărare
Umplând ce este gol, şi-n viaţa ta se pare
Un sens să dai şi mie împăcare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!