Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

ŞI TOTUŞI

O, maica mea, ce viaţă tu mi-ai dat
Nimic mai mult, ci doar atât,
Iubirea ta am aşteptat
Dar ea pe drum a îngheţat.

La început eu n-am ştiut
Că tu pe mine nu m-ai vrut
Dar timpu-acela a trecut
Şi nepăsarea ta eu am văzut.

Atunci, măicuţa mea, te-am întrebat
De ce în viaţă pentru mine tu nu te-ai jertfit
Iar tu mi-ai spus, nu te-am dorit
Dar Domnul pe tine te-a voit.

Amar, amar şi chin şi chin
Îmi străpungea cu-al meu suspin
Acele vorbe ce nu credeam că-s pline de venin
Prin suflet mic dar de iubire plin.

Am hotărât să plec departe
De chin în viaţă să nu am parte
Eu te-am iertat, măicuţa mea,de-aici din loc departe
Tu sentimente nu mi-ai dat, ci doar simţiri deşarte.

Eu te aştept să vii pe-acest ţărâm al dragostei
De vrei să vin, eu vin,dar tu nu vrei
Să-mpărtaşeşti cu mine din sinţământul dragostei
Şi totuşi voi iubi pe toţi născuţii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!