Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Trăim un paradis

Te-am cunoscut acum când soarele răsare,
Când noaptea vieţii triste din ochii mei dispare.
Pe chipul frumuseţii tale se văd din departare
Şi îngerii din cer slujind fără-ncetare.

Cu părul tău întins ca razele de soare,
Cu ochii tăi deschişi ca perlele în mare,
Cu trupul tău frumos cum nimeni nu mai are,
Te voi iubi mai mult, mai mult decât se poate.

Te strâng uşor în braţe ca pe-o comoară de mult preţ,
Şi-mi spui cuvinte mai frumoase decât sărutul meu atent
Şi totul ne uneşte cu legătură sfântă şi dragoste curată
Cum cerul şi pământul ne dă mereu viaţă.

Din soarele mărit vin solii luminând
Pe chipurile noastre ce-adie vântul bland,
Trăim un paradis, un rogvaiv curbat
Sclipind din răsărit, căci noi doi ne-am aflat.

                                             Cătălin Popa

3 comentarii:

aștept gândurile tale!!!