Translate

miercuri, 30 decembrie 2009

Dor sfânt

Mi-e dor de Tine, Doamne, cum soarele şi arde,
Suspinul mi-l auzi cum tunetul se-aude
Şi în chilia mea un cânt de clopote răsună,
Atins adânc în freamăt, se pierde în furtună.

Mi-e dor de Tine, Doamne, cum fierb tăcuţi vulcanii,
Credinţa mă îndeamnă-n taine, numărându-mi paşii,
Pe calea mea îngustă se fac văzute multe
Drumuri cunoscute, răni făcute de păcate.

Mi-e dor de Tine, Doamne, cum stelele de noapte,
Răbdarea mi se-ascunde şi vreau mai multe fapte,
În vis şi-n realitate Te caut, Împărate,
Dar nu găsesc nici îngeri, nici cete minunate.

Mi-e dor de Tine, Doamne, cum lacrima-i fierbinte,
Iubirea mea Ţi-aduce durerile jertfite,
Când firea ma luptat şi-am devenit duşman,
Cu răni am fost adus, la Tine stăruiam.

Mi-e dor de Tine, Doamne, cum cel sărac dorea,
Nădejdea nu s-a stins sub ploaia ce cădea
Şi eu priveam aprins, cu ochii aţintiţi,
La cerul nedeschis, la picuri învrăjbiţi.

Mi-e dor de Tine, Doamne, cum codrii de tăcere,
Pacea fără Tine e doar un chip de amăgire,
În umbră se ascunde, în umbra şi rămâne,
Întins pe iarba udă ascult tăcerile străine.

Mi-e dor de Tine, Doamne, cum îngerii de oameni,
Dragostea în toate, răspunsul ce veni
Din fericire, din suferinţă, aleg doar o iubire,
Un dor ce mă va duce spre cer, spre mântuire.

                                        Cătălin Popa

Un comentariu:

aștept gândurile tale!!!