Translate

marți, 8 martie 2011

Mamă dragă

Doar ție,mamă dragă,ți-aduc spre mulțumire
În prag de primăvară, o floare din iubire
Și glasul meu cel port din glasul tău prea blând
Ți-aduce mângâieri ca să te văd zâmbind.

Doar ție, mamă dragă,port pașii mei în viață,
Cu dor îmbrățisez ființa ta curată.
La pieptul tău aș sta și-aș asculta suflarea
Și timpul n-ar mai fi în lume așteptarea.

Doar ție, mamă dragă, iubirea mea din suflet
Îți este o comoară, pecetluită-n zâmbet
Și brațele întinse cu drag îți vor aduce
Din fapte împlinite iubire mea prea dulce.

Doar ție,mamă dragă,când razele-o să cadă
Pe chipul tău frumos,în tine o să creadă,
La fel cum eu în tine nădejdea mea o pun
Și tainele din mine cu dragoste le spun.

Doar ție ,mamă dragă, și ziua-i o mireasă,
Cu valuri de lumină și-o mantie aleasă.
Și-n noaptea cea adâncă doar stele îți adun
Și grijilor ce-mi porți ființa mi-o supun.

E primăvară iar,doar ție,maica mea,
Să fiu copil mereu,să cresc nu aș mai vrea,
Să nu îmbătrânești,mereu să îmi zâmbești
Și dragostea ce-o porți cu drag să-mi dăruiești.

E ziua ta ,maicuță,și florile-s cununi
Și ție-ți dăruiesc buchetul de minuni,
O floare să îți fiu în zi dar și în noapte
Și dragostea ce-o porți a vieții nesfârșite.

Un comentariu:

  1. Multumim din suflet pentru aceasta poezie delicata si plina de dragoste... Esti o comoara, un fiu model si o bucurie pentru noi... Domnul sa te rasplateasca inmultindu-ti Harul si Darul, Stefanule drag...

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!