Translate

vineri, 1 ianuarie 2010

Scanteia iubirii

Sus mai sus de cerul plâns
Stă un gând de-al meu ascuns,
Sus mai sus de luna plină
Stă ascunsă o lumină.

Tu-mi porți gândul, tu-mi porți visul
Când iubesc tot universul,
Tu ești taina din lumină,
Tu ești raza ce m-alină.

Tu-mi zâmbești, tu mă privești,
Tu mă faci să te iubesc,
Tu visezi , tu încă speri,
Eu mereu te port în zări.

Tu ești trăirea clipei mele,
Un infinit de vise-n stele,
Tu ești lumina ce mă vede
Când întunericul mă pierde.

Dorința mea ce te așteaptă
Și dorul meu râvnind se-ndreaptă
Cu pași în zbor către sfințire,
Cu tine-n suflet în iubire.

4 comentarii:

  1. E atat de minunat atunci cand intalnesti persoane mereu cu zambetul pe buze, cand privirea lor este atat de calda, cand in glasul acestora gasesti speranta de care ai nevoie pentru a merge mai departe, cand un gest nesemnificativ pentru altii conteaza cat o mie de vorbe pentru tine...asa se intampla si cu poeziile tale: ne fac sa zambim, din talentul tau ne bucuram toti, furam cate putin din dorinta de a cunoaste mai multe, de a ne mai atribui niste calitati deoarece la perfectiune nu poate ajunge nimeni. nici nu cred ca exista cuvintele potrivite pentru a descrie poeziile tale; de asta mi-a fost si greu la care sa las comentariu. toate sunt minunate, ti-am mai zis, ii apreciez pe cei ce scriu, pe cei ce isi fac viata publica oarecum, ca o carte deschisa iar pe masura ce tot mai dai cate o pagina afli lucruri noi, deosebite...este minunat, sper sa mai scrii in continuare pentru a ne da macar cate o clipa de fericire in fiecare zi in aceasta viata in care soarta e uneori nemiloasa...sincere felicitari:D

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am tot gandit ce sa-ti raspund la aceste cuvinte frumoase pe care mi le-ai scris....primul lucru care il pot face e sa-ti multumesc,iar al doilea ma duce cu gandul ca nu se cuvine ami adresa aceste cuvinte frumoase ..... de ce? pt ca sunt multi oameni care fac lucruri mult mai frumoase si mai implinitoare si vrednice de lauda, dar aceeia nu primesc astfel de cuvinte.iarta-ma....asta e cea mai mare bucurie pe care pot so aflu, sa stiu ca poeziile mele ating sufletul cititorului.multumesc din suflet!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu trebuie sa zici nimic..prin ceea ce scrii inteleg totul:D
    cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!