Translate

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Trăirea în faptă

M-am ridicat cu aripi de vise la tine,
Până la dorința ta de a fi doar cu mine,
La fiecare clipă lăsată în urmă
Îți dăruiesc o altă clipă mai bună.

Îți este frig în umbra păzită de nori
Și tremuri ca frunza acoperită de flori,
Vino la mine, vino și ia-mă de mână,
Căldură-ți voi da și-n raze-o cunună.

Ochii-ți inundă cu lacrimi străluce,
Pierzându-se-n chip cu dorul se duce,
Ca roua născută și-n floare pierdută,
Vino să-ți sterg urma de lacrimi lăsată.

Sânii tăi ce pieptu-mi ating intuit,
Cu brațele tale trupul îmi faci pecetluit,
Sub ochii mei dorința ta mă are,
Iubire necreată, nepătimașă stare.

Te sărut cu buze moi, ca valul în apă,
Clepsidra ne-arată că timpul ne scapă,
Dar iubirea există-n etern și așteaptă
Să trăim nu în timp, ci în fiecare faptă.

2 comentarii:

aștept gândurile tale!!!