Translate

duminică, 31 ianuarie 2010

O singură iubire

Ce am găsit la tine-n suflet,
Nu e o floare crescută cu un zâmbet,
Nu e nici soare, nu-i nici lună,
E doar iubirea ascunsă în lumină.

Ce am văzut pe chipul tău frumos,
Doar îngerii din cer mai poartă, și Hristos,
Blândețea ce se-arată, lumina necreată,
În ochii mei pătrunde ființa ta curată.

Ce-am auzit din glasul tău curat,
Doar visului din noapte cuvântu-am ascultat,
Nu-mi spui povești frumoase să cred ne-ncredințat,
Îmi spui din adevăr iubirea ce-ai aflat.

Ce am simțit când eu te-am cunoscut,
N-a fost doar o trăire ce astăzi a trecut,
Timpul nu mai există, drumul mi-am oprit,
Căci ieri ce am dorit, în tine astăzi s-a împlinit.

Ce-am fost și ce voi fi , doar pentru tine,
Nu este doar un vis din nopțile senine,
Ne-avem în gând și în trăire
Unul pe altul, o singură iubire.

Un comentariu:

aștept gândurile tale!!!