Translate

marți, 23 februarie 2010

Frumoasă ești

Frumoasă ești, frumoasă ești, din cer venită pe pământ
Când eu pe tine te privesc, în juru-mi vântul cântă blând,
Când eu pe tine te ating, ating lumina soarelui
Și zbor până la tine-n gând, în lumea universului.

Frumoasă ești, frumoasă ești, mireasa florilor de câmp,
Când tu în lume rătăcești, atunci te caut fără timp
Și te culeg din mii și mii, tu floare albă ce m-alini,
Un trandafir crescut cu rouă din ochii mei puri și senini.

Frumoasă ești, frumoasă ești, ca un luceafăr strălucești,
În taina nopților de vară la mine-n suflet odihnești,
Un înger sfânt cu aripi frânte ești pentru mine în iubire,
Un sol al păcii regăsit ce-mi duci ființa la sfințire.

Frumoasă ești, frumoasă ești, atunci când tu mie-mi zâmbești,
Natura-n tine se-oglindește, iar tu în mine azi trăiești,
Când arde soarele pe cer și cântă păsările-n cor,
Noi doi dansăm plutind pe nori și ne iubim cu mult,mult dor.

Frumoasă ești, frumoasă ești, când viața ta îmi dăruiești,
Desăvârșind ce este-n mine, din dragoste tu te jertfești,
Frumoasă ești, frumoasă ești, acum și-n veci frumoasă ești,
Fecioara mea, eu te iubesc, în mine afli ce-ți dorești.

Un comentariu:

  1. frumoasa e si poezia...

    eu nu inteleg cum de le potrivesti atat de bine, chiar foarte bine!!!

    felicitari:D

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!