Translate

luni, 22 februarie 2010

Tu-mi dai

Tu-mi dai trăire-adevărată din visurile mele,
Când viața mea e spulberată de gândurile rele,
Zbori plină de speranță, sus până la cer
Și-adu-mi cu tine odată iubirea ta de înger.

Tu-mi dai în zi lumina din sufletul ascuns,
Când nimeni nu m-alină și toți spun că-s învins,
Petrece-acum în mine, în taina mea să crezi,
Nu-s umbra de sub tine, sunt tot ceea ce vezi.

Tu-mi dai în noapte-odihna din dorul tău șoptit,
Când nimeni nu cunoaște că ție-ți sunt iubit,
Aruncă-n groapă totul și vino să-ți recit
Un imn fără de cânt, din suflet preaiubit.

Tu-mi dai ce n-am avut în timpul din trecut,
Când așteptam rănit, atunci ai apărut,
Nu stea din cer căzută, nici lună preamărită,
Ci doar un suflet bun, ființa preaiubită.

Tu-mi dai în lupte arma, curajul tău măreț,
Când nu mai cred în mine tu ești la mine-n suflet,
Și chiar de-ar fi să mor, eu mor doar pentru tine,
Căci te iubesc, iubito, ca-n zilele senine.

Tu-mi dai străine taine, cunoașterea iubirii,
Umplut-ai azi în mine misterul sumbru-al vieții,
Întind acum spre tine o mână tremurândă,
Tu mă primești cu totul secundă de secundă.

Tu-mi dai speranța, credința în iubire,
Căci viața noastră este prea scurtă în trăire,
Un fluture creat în roua dimineții,
Un fluture pierdut în somnu-adânc al nopții.

Ție îți dau iubirea, trăirea și speranța,
Ție îți dau prezentul, căci el îmi este viața,
Ție îți dau ființa, căci ea mă reprezintă,
Acum și-n vesnicie iubirea noastră-i sfântă.

Un comentariu:

  1. vazand titlul blogului meu, "...colt de suflet...", cineva a venit cu o remarca: "l-as da pe tot (sufletul) daca as avea cui"...asa si tu, dai tot, iubire, traire, speranta, prezent, pana chiar si propria fiinta...nu am cum sa raman neindiferenta, magnific...

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!