Translate

luni, 31 ianuarie 2011

O naștere din nou

Au fost atâtea clipe trăite în iubire,
Au fost atâtea zâmbete născute-n fericire,
Purtam cu dor în suflet cuvântul lui Hristos
Și chipul mi-era blând,mai sfânt și mai frumos.

Purtam în ochi senini vederi duhovnicești
Și lacrimi ce erau ca îngerii cerești,
În pașii mei urmam a Domnului chemare
Și ruga mi-era zbor și armă de răbdare.

Purtam în zi lumină a Domnului iubit,
Și-n noapte privegheam cu dor neprihănit,
Și pacea mi-era una,iubirea pentru toți,
Ființa mi-era chip al rugilor fierbinți.

Dar am pierdut de mult ființa ce-o purtam
Și arma mea de foc cu care mă luptam.
Sunt plin de răni,pierdut al grijilor lumești,
Încătușat fiind păcatelor trupești.

E vina mea că port un suflet plin de spini
Și nimeni nu m-atinge, văzându-mă cu răni,
E vina mea,o,Doamne, și nu știu cum să vin
'naintea Fetei Tale, s-aduc doar un suspin.

Mi-ar trebui și lacrimi, cu pocăința-adâncă,
Ar trebui și fapte, ființa mea s-aducă,
Dar nu mai știu să spun o rugă ,Împărate,
Să mistui Tu în mine mulțimea de păcate.

Atâția sfinți sunt, Doamne,ce pot ca să-mi ajute,
Să dea ființei mele iubirile pierdute,
Dar eu prefac mereu iubirea lor curată
În griji de ne-nțeles,în dragoste uitată.

Adu-mi din nou lumină în ochii-ntunecați
Și dă odihnă iar pașilor aflați,
Să port asemenea-Ți un chip, cu sufletul smerit,
Și nașterii din nou să fiu acum primit.

Să nu mai fie-n mine păcat neîndreptat
Și nici iubirea care de Tine a uitat,
Să fie dimineața mereu un început,
Iubirea Ta să-mi spună că astăzi m-am născut.

5 comentarii:

  1. de fiecare data imi e mai usor sa iti citesc poeziile...sunt mereu mai pline de inteles si line la citit.dar simt ca esti abatut...nu mai fi..si bucura.te de viata ca si asa e scurta..!te pup si te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt abatut...e o poezie...cu un inteles prin care cred ca toti trecem la un moment dat.te pwp si te iubesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. stii era o seara ..mai mult noapte... de primavara .... pe cimitir stateau coapte .....schelete innodate ... flori fierband ,copaci zbierand .... de frica umbrelor ascunzandu-se de ele ...styy ceva te sperie... te sperie gandul.. te sperie clipa .. ca vine ...si u pleci si nu mai styy nimik.... .

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa_din ce in ce mai bine, felicitari!

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!