Translate

marți, 15 februarie 2011

Să iertăm

Mai iertați încă odată ca să fiți și voi iertați,
Mai iertați încă odată și greșeala o uitați.
Să nu-ți pară rău vreodată c-ai iubit fără răsplată,
Să nu uiți c-ai fost și tu un străin de-această viață.

Mai gândiți-vă la voi de aveți sau nu aveți
Armele unui război, ca să le numiți virtuți,
Mai privește-n jurul tău oamenii ce stau desculți,
Mai jertfește-ți din putere și o dă celor pierduți.

Sub povara ce o port a păcatelor făcute,
Port un suflet plin de dor a luminii nevăzute,
Eu Te caut Împărate și în zi, dar și în noapte,
Dar ființa mea nu vede că Tu ești atât de-aproape.

M-am întors încă odată și-am să mă întorc mereu
Să trăiesc această viață căutând pe Dumnezeu,
Nu mă judeca acum dacă sunt sau nu sunt eu
Când pășesc pe-același drum și îmi este tot mai greu.

Mi-aș dori să porți și tu sufletului doar iubire
Și să spui lumii întregi adevărului pe nume,
Timpul trece alergând după faptele iubirii,
Noi trăim mai mult plângând pentru rănile căderii.

Mai dorim din suflet, oare, să simțim cu-adevărat
Că iubim sau că ne doare tot ce-n viață am urmat?
Mai privim în fiecare cu aceeași întristare,
Cu aceeași bucurie când greșim și luăm iertare?

Doamne dă-ne iar putere să-Ți aducem mulțumire
Pentru clipele căderii când ne-ai scos la izbăvire,
Doamne iartă-ne păcatul care-l facem conștienți,
Căci ar trebui în veacuri să îl plângem pocăiți.

Să iertăm ne-ar fi mai bine, căci nu-i nimeni fără vină,
Te-am iertat, iubite frate, ai vrea toți ca să îți spună.
Doamne iartă-ne și Tu mai mult decât o știm noi,
Să fim toți cum am mai fost,să fim toți aleșii Tăi.

4 comentarii:

  1. ca intotdeauna poeziile tale pline de talc...si cu mult sentiment.inca ma mai intreb de ce nu lupti sa strangi bani sa inveti si sa faci seminarul..poate chiar te.ar prinde bine...asa ne.ai cununa tu pe mine si pe leo :d pup si tbx

    RăspundețiȘtergere
  2. acum, Stefan... ai datoria sa asculti de sora ta... ca bine le zice si ai face-o fericita pe veci... ce spui? asteptam raspuns urgent... :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai tare mi`e frica de absenta lui Dumnezeu.
    versuri care ajung la suflet!
    felicitari!

    P.S. Hai la facultate! P

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa pasiunea ta, fiecare poezie are ceva ce o face deosebita. Felicitari. :)

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!