Translate

luni, 28 februarie 2011

Gânduri din tăcere

Deschizându-mi brațele de fier să te cuprind cu totul,
Iubirii am început să sper, privind în tine universul.
Arată-mi orizontul tău prin zâmbete curate
Și lasă-mă să-ți port mereu a tale aripi 'nalte.

Un gingaș sunet se aude și tot atunci se stinge,
Și-un tainic simț în mine naște iubirea ce te-atinge;
E glasul tău ce vrea să spună ființa ta ce simte,
Tăcerea mea se-ascunde-n tine,în inima-ți fierbinte.

Îți lași pe spate părul lin izvoarelor ce curg
Și ochii-nalți către senin adâncului amurg,
Obrazul tău de trandafir unindu-se cu-n zâmbet
Mi-arată dragostea ce-o porți atât de-adânc în suflet.

Iar trupul tău ce stă ascuns sub mantia albastră
A apei calde de izvor se vede ca o astră
Și când te-nalți din ape dulci tot trupul se îmbracă
Cu necreate valuri lungi, privirea s-o oprească.

Și pașii mei în pașii tăi se pierd ca luna-n soare
Și nu-mi doresc decât să cred că dragostea nu moare,
Să treacă timpul nu aș vrea,să stea în loc nicicum,
Să ne urmeze, dacă vrea, pe-același veșnic drum.

4 comentarii:

  1. Mda...esti un pion negru in fata reginei albe,ce poti sa faci altceva decat s-o iubesti si sa-i scrii in versuri personale...

    RăspundețiȘtergere
  2. numas considera un pion negru...da un pion ar fi deajuns...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandeam ca poate iti place sahul,dar daca nu, atunci ramanem la un simplu scriitor si atat.
    Cu bine,

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!