Translate

joi, 24 februarie 2011

Pași în timp

Trecut-au anii mulți de-atunci,trecut-au cu un rost,
Trăirea mea la așteptări în fapte nu a fost.
Și mi-erau grijile mai mari decât în zi lumina,
Purtam durerile amari crezând că-s o cunună.

Și mi-erau visele adânci mai mult când nu dormeam,
Iar cerul fără să-l ating privirii îl purtam.
Și somnul, zidul despărțirii de haosul infern
Mi-era un pas al regăsirii în veacul cel etern.

Prieteni căutam cu dor, pustiului mister,
Ființa nu-mi găsea decât doar praful să îl cern.
Și mi-era timpul cel mai bun sfătuitor din toți,
Însă tot el îmi arăta sfârșitul unei vieți.

Și mi-era viața alergând dupa pământului mișcare,
Nici lacrimi nu găseam să plâng, căci nu știam ce doare.
Dar totuși caut și acum prin mii de spini o floare
Ce n-a gustat pământul bun,dar încă e sub soare.

6 comentarii:

  1. iubirea ta e un singur dor... un dor e o privire .. privirea ta asupra lor... ma uimeste si pe mine ...

    RăspundețiȘtergere
  2. te privesc si pe tine cu dor
    si te port cu iubire in zbor
    te uimesc pentru singura fapta
    ca iubesc fara sa am vreo rasplata.

    RăspundețiȘtergere
  3. te pup si te iubesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu te pup si te iubesc, sora lui Stefan!!!
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cerneam praful... si imi ramaneau prietenii... care ma curatau de praf... facandu-ma sa stralucesc , in lumina lui Hristos... ce sralumina lin, din ei... Doamne binecuvinteaza-mi prietenii si pe prietenii prietenilor lor... si pe cei iubiti ai tuturor...

    Doar... iubiti... numai asa va mantuiti...

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!