Translate

luni, 8 noiembrie 2010

Nu-și are rostul despărțirea

În fiecare dintre noi e o-ntrebare
și un răspuns ce stă ascuns ca să omoare
încetul cu încetul fericirea
ce a croit-o în trecut iubirea.

Nu mai apasă nici durerea
cu care în trecut am fost răniți,
Acum ne pleacă despărțirea
și ne arată dorul istoviți.

Să strig la lună să-mi aducă
în fiecare noapte câte-o stea?
mai bine-ar fi să nu răspundă,
căci glasul tău nu e în ea.

În fiecare zi te-aveam în minte,
Acum te am în suflet ca un munte.
Să nu îmi ceri să uit de tine,
că despărțirea asta e un bine.

Trăiesc acum ce n-am trăit vreodată,
căci tot ce simt arat-adevărata față.
Să nu îmi ceri să pierd cu tine totdeauna
iubirea ce ne face să fim una.

Neobosit umblata-i cât ai fost
și-acum să cred că nu mai are rost,
Că rana ta ce o purta-i tăcut
era tot ce-n viață ai avut?

Nicicum ,acesta nu-i răspunsul
pe care-l cerem când se-aude plânsul,
Aici nu-și are rostul despărțirea
când încă mai trăiește-n noi iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!