Translate

joi, 11 noiembrie 2010

Dor de adevăr


Sub aripile frânte tu crezi că-s o comoară
și nu vezi că îți sunt mai mult o grea povară.
Mă-ntreb cum poți să crezi că eu sunt ca un sfânt,
când tot ce am în mine mă leagă de pământ.

Nu este zi în care să nu te caut iar
în sufletul meu plin de spini și de amar.
De ce îți irosești speranța ta acum,
când nu gasești în mine nicicum ceva mai bun?

Privește-mă mai bine ca cel dintâi sărac
și-nvață-mă să fiu un om adevărat,
Ajută-mă să port în mine pe Hristos,
să am și eu ca tine un suflet preafrumos.

Învață-mă cuvântul care să îl spun,
Învață-mă să merg cu tine pe un drum,
Învață-mă iubirea cu care să-mi jertfesc
ființa mea pierdută, iubirii s-o sfințesc.

Mă bucur infinit de omul care-l văd,
că nu poartă ca mine în suflet un prăpăd,
Departe sunt de toți chiar dacă tu îmi spui
Că sunt iubirea ta și dragostea oricui.

Nu deznădăjduiesc cuvintelor ce spun,
o spun pentru că vreau să fiu un om mai bun.
Nu vreau decât să port iubirea lui Hristos,
Să am și eu ca tine un suflet preafrumos.

3 comentarii:

  1. auzi?dar cui sunt adresate aceste poezii¿sau la cine te gandesti cand iti vine inspiratia?chiar as fi curioasa sa stiu!foarte frumoasa poezia!te pup si la mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce simpatic scrie sora ta:D:D...

    o alta poezie, la fel de frumoasa>:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-astept...

    Astept, de-atata timp, de fapt, mereu...
    Sa te-apleci, neostenit, pe pieptul Meu...
    Dar tu, pierdut in grija-acestei lumi,
    Refuzi... si lacrimile-n gene, le aduni...

    Astept si Mie sa-mi declari fierbinte:
    "Te iubesc Doamne !"- fara de cuvinte...
    Astept tacut, cu bratele deschise,
    Imbratisarea unei iubiri ce-mpietrise...

    De fapt M-am hotarat acum, Stefane,
    Sa nu te mai astept numa-n icoane...
    Ci Eu din ele sa cobor, pe loc
    Si-n inima sa iti aprind un Foc...

    Sa curateasca tot ce este rau,
    Sa-nlocuiasca cu ce e mai greu
    De obtinut pe-acest pamant:
    Desavarsirea omului cel sfant...

    ... pentru tine...

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!