Translate

joi, 11 noiembrie 2010

Îți mulțumesc

Îți mulțumesc că porți în sufletul tău mare
iubire pentru mine chiar dacă te și doare,
Mi-e sufletu-n lumină când tu îmi spui mereu
că-ți sunt o alinare atunci când e mai greu.

Îți mulțumesc că ierți atunci când îți greșesc,
Că mă primești mereu când eu te părăsesc.
Mă-nalț cu tine-odată când plângi și-mi ceri cu dor
să ne-ntâlnim îndată cu rugăciuni în zbor.

Îți mulțumesc că porți cu pașii tăi ușori
și dorul greu de mine când nu mai poți să speri,
Mi-e sufletul fierbinte de lacrimi pentru tine,
când tu încă mai cauți să ai odihnă-n mine.

Îți mulțumesc că tu în rugă n-ai uitat
să duci sufletul meu,la cer,la Împărat.
Atunci cu bucurii și pace-n viața mea
ți-aduc spre mulțumire toată iubirea mea.

5 comentarii:

  1. Simt in aer mireasma de nea...
    Esti tu Stefanule, bucuria mea...?

    Ma dor pacatele pe dinauntru
    Si tremura, in haina mea, Cuvantu'...
    Caci tintuitu-L-am in grota-mi rece,
    Nici capul nu poate sa-Si plece...

    Murdar si gol, cu ochi sticlosi,
    Mi-e sufletul, ca la leprosi...
    Si striga de la departare,
    Doar il aude vreo salvare...
    Caci Domnul Lui, e in uitare...

    As vrea sa fiu din nou copil,
    Cu sufletul precum un crin,
    Invaluit in alb satin...
    Cu fruntea plina de lumina,
    Pe care ingerii sa vina,
    S-aterizeze cu binete,
    Cu bucurie, frumusete...

    Iar eu sa le zambesc frumos,
    Lor, mesageri ai lui Hristos...
    Si sa le spun c-astept de Sus,
    Sa-mi vina-n inima, Iisus...

    tie, cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. Roteste-ma de doua ori si inca o data,
    Asa cum Luna este rotita de Soare...
    Ascunde-ma-n inima ta instelata,
    Ca pe un dor ce niciodata nu moare...

    In ochii tai se oglindesc veseli cocori
    Si privesc de acolo spre inima mea…
    Au aripile intinse pana la nori,
    Cu ei sa ma ia langa tine, as vrea...

    Sa pot sa iti fac o sincera urare,
    Acum cand o mare sfanta soseste:
    Ecaterina, Mucenita cea mare,
    Langa ea, frumusetea lumii paleste…

    Sa te ocroteasca la fiecare pas ce il faci,
    Cu bratele ei atat de puternice si fine,
    Sa-ti daruiasca o mare alba de maci,
    Cu valuri mangaietoare si line…

    Sa ceri intelepciunea ei cand va veni,
    Si-ti va vorbi, tinandu-te de mâna…
    Si frumusetea ei , de-o ceri, a ta va fi,
    In inima-ti sezand ca o cununa…

    Eu iti doresc multi ani cu drag
    Si nesfarsita pace, bucurie
    Sa nu uiti niciodata ca mi-esti drag,
    Scriind un vers, pe-o raza aurie…

    La multi ani fericiti, frumosi si plini de intelepciune si Pace Harica...

    RăspundețiȘtergere
  3. iar noi iti multumim ca ne farmeci cu poeziile tale extraordinare.
    minunat, felicitari:D

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!