Translate

vineri, 16 iulie 2010

Doar iubirea

Stau singur și mă-ntreb de-i oare clipa mea prea visătoare,
De-nalț privirea mult prea sus când am greșit și cer iertare?!!!
E nevazută lumii voastre lumea-n care eu trăiesc,
E prea străină și departe ca să-nțelegeți cât iubesc.

Dar port în mine îndrazneala de-a fi cu voi un mărginit,
Căci lupt de când am fost născut pentru un loc în infinit.
Cer văd ochii mei orbiți, dar nu și bratul vostru-ntins,
Ca să-mi ajute să pășesc ceea ce voi nici n-ați atins.

Și iar mă-ntreb de-i oare timpul mai mult decât pot aștepta,
De cred ce nimeni n-ar visa că mie mi s-ar întampla?!!!
Să fiu ca tine - n-aș putea, să fii ca mine - nu aș vrea,
Să fii unic pe pământ te poate face doar iubirea.

Și sub umbra pleoapei tale stau privindu-ți chipul zvelt,
Să te țin din nou în brațe,ca din vis să fii prezent,
Timpul ce-l trăiesc cu tine , aripi ce mă duc spre cer,
Unde veșnic voi iubi chipul tău ca pe un înger.

19 comentarii:

  1. si totusi, exista iubire...

    minunata...

    :X...

    RăspundețiȘtergere
  2. Intreresant:>

    iubirea..
    8->

    RăspundețiȘtergere
  3. era vorba doar de iubire...nu de o anumita persoana(asta am inteles eu din ce ai spus tu)

    RăspundețiȘtergere
  4. am folosit parantezele...deci se putea referi la iubirea fata de o anumita persoana, dar si la iubire la modul general

    raspunsul era la tine

    cred ca iubesti

    sau

    cred ca o iubesti.

    tu alegi!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos spus...multumesc mult.sper sa continuam discutia....imi place...

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ai pentru ce. te cam feresti de raspuns, dar e bine...oricum ar fi sau oricine ar fi, iubesti
    sunt sigur(a)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ma feresc deloc....doar ca tu ai spus ca raspunsul este la mine....deci ramane la mine...dar ca sa arat ca nu am ce sa ascund.....nu e vorba de o anumita persoana....ci de iubirea ce o poate cuprinde un om...de fapt nu omul cuprinde iubirea....ci iubirea pe om...

    RăspundețiȘtergere
  8. ai dreptate...iubirea este cea care da sens vietii, parerea mea. ideea este doar sa o traim cu adevarat.

    incearca "Ducesa"- Carla Montes sau "Fiii Ducesei", aceeasi autoare. e doar o sugestie

    RăspundețiȘtergere
  9. iti place sa citesti....asta e bine.pe langa subiectul asta....am o intrebare: de ce esti anonim? punct.
    si ce citesti in general?

    RăspundețiȘtergere
  10. da, citesc mult
    sunt anonim deoarece nu conteaza cine se ascunde in spatele acestor comentarii. doar o persoana careia ii plac poeziile tale. atat.
    citesc de toate, tot ce este accesibil...de la Ion Creanga am ajuns la Dostoievski, deci tot ce prind, ce mi se pare interesant si propunerile pe care le primesc

    romanele cu actiune complexa imi captiveaza atentia, in special.

    RăspundețiȘtergere
  11. iti recomand o carte si eu..."taunul"de E. Voynich.si eu abia il citesc...dar la fel mi-a fost recomandat.

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc...voi avea in vedere:)

    RăspundețiȘtergere
  13. ok...toate cele bune.poate mai vii cu niste comm-uri...

    RăspundețiȘtergere
  14. mai revin...si cu impresii legate de sugestia facuta, in legatura cu lectura...poate asa mai descoperim ceva nou.

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt superbe versurile tale...nu stiam k eshty o fire atat de sensibila.....sikare kred k are foarte multe lukruri frumoase de oferit si de impartasit celorlanti

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!