Translate

marți, 20 iulie 2010

Pot pentru tine...

Pot să adii suflarea ta în miez de noapte,
Să împletesc în părul tău o stea fără de moarte?
Pot să mă pierd în zâmbetul tău necreat,
Unde tainele se-ascund într-un vis ce l-am sperat?

Pot să-ți zâmbesc ca unui înger ceresc,
Să-ți adun stele-mprejur ca și luna-n univers?
Pot să te strâg la piept ca pe o floare,
Ca și cerul ce-ți deschide calea către soare?

Pot să nu exist atunci când tu nu mă dorești,
Să fiu un dor în suflet pe care să-l jertfești?
Pot să fiu acolo unde lacrima-ți va piere,
S-o întorc într-o izbândă ce-ți va da iubire?

Pot să sper c-o să te am fără teama despărțirii,
Când și clipele durerii îmi vor lua suflarea vieții?
Pot să cred în tine chiar și-atunci când totu-i vag,
Să te port la mine-n suflet ca și îngerul meu drag?

Pot s-adorm cu tine-n noapte, să visăm nedespărțiți,
Cum își poartă cerul taina făr-a  fi  descoperiți?
Pot să nu mai pot trăi fără tine clipelor ce vin,
Să te port în suflet iarăși ca un dar divin?

2 comentarii:

aștept gândurile tale!!!