Translate

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Adevărul

Eu umărul n-am pus la crucea ta odată,
Dar tu îmi mulțumești cu inima curată,
Nu aș putea să tac în fața ta acum
Când dragostea îmi spune că merg pe-același drum.

Să nu te mai oprești căci crucea ce o porți
O ducem amândoi cu mii de suferinți,
Eu nu sunt trist, mă bucur, cu sufletul mereu,
Că poate astăzi mergem în cer la Dumnezeu.

Să plângi de bucurie că Domnul ne-a primit
Deși am fost căzuți și cerul n-am privit,
Nu te numești ființă c-o viață ai trăit,
Ci pentru că din suflet pe Domnul ai iubit.

Eu sunt prea mic acum să fiu atât de mare
Și nu știu ca să fiu lumină arzătoare,
Pe Domnul poate-L vezi ,căci El m-ă lumina,
În palma mea aprinse focul ce-ți scria.

Să fiu o bucurie, e peste ce-aș putea,
Dar știu că Domnul Sfânt iubirea îți va da
Și crede că va fi tot ce ai căutat,
Căci eu sunt mult prea mic,dar El m-a ajutat.

Nu ai nevoie azi de mine ca să vezi
Lumina ce o porți și-n focul ei să crezi.
Iubirea nu e doar o taină ce-o simțim.
Ci este Adevărul pe care Îl trăim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!