Translate

duminică, 19 septembrie 2010

La multi ani!!!

La multi ani !!!....dragul meu suflet...
Astazi se implinesc 25 de ani de cand am primit suflare.
Sa ma bucur, sa ma intristez, nu stiu ce sa fac!Cred ca le voi face pe toate intr-un mod discret pentru ca eu sunt primul care imi cunosc cel mai bine si reusitele si greselile.
Multumesc tuturor care m-au ajutat in clipele grele, multumesc tuturor care prin lupta la care m-au provocat am invatat sa lupt, sa iert , sa primesc adevarul lor despre mine asa cum este el.
Pot spune ca am trait multe clipe de bucurie, dar si de suferinta.Dar asta face viata, te pregateste pentru viitorul pe care ti-l doresti.
Fara prea multe cuvinte care ar fi de prisos inchei aceasta mica "trecere in revista" cu un multumesc tuturor pentru toate, parintilor si dragei mele surori, si in primul rand lui Dumnezeu care m-a creat cu nemarginita  Lui DRAGOSTE.

PS.  Imi doresc ca de acum inainte sa fiu mai bun decat am fost, mai iubitor, mai plin de virtuti ca sa pot ferici si pe cei din jurul meu!!!

5 comentarii:

  1. La multi ani!!!

    cu scuzele de rigoare pentru intarziere...probleme cu internetul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti scriam aseara ca nu am decat un lucru sa iti spun:mai bun decat esti nu cred ca se poate.esti cea mai buna persoana pe care o cunosc!nu te schimba pt ca de asta te iubim,cu defectele si calitatile tale!n-ai fi tu daca ai fi atcineva.si ma bun de atat e mai mult decat prevede legea...si te-ar putea aresta si trimite in rai....si dupa aia noi ce facem?????te iubesc mult si iti doresc toata sanatatea si iubirea din lume...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI FERICITI, FRUMOSI, PLINI DE CREDINTA, INTELEPCIUNE SI INSPIRATIE POETICA, BUCURIE AURIE CE ESTI! Esti o alinare de la Domnul pentru sufletele ranite... Esti un leac pentru iubirile uitate... o stralucire pentru luminile stinse ale inimilor triste... si o speranta pentru cei care nu mai asteapta nimic... Domnul sa-ti dea muuuult Har si sa implineasca toate cererile inimii tale! Bucuriiiiiii...

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!