Translate

duminică, 10 octombrie 2010

Un zâmbet

De ce porți tu în suflet atâtea griji ce nu-s
Și gândul de ce-l lași prin gropi și nu-i supus?
Nu asta te va face să-nfrunți acum durerea,
Un zâmbet ți-ar ajunge să dobândești sfințirea.

Tu crezi că dorul este o rană dureroasă,
Eu cred însă că este iubirea preafrumoasă.
Când ai pe cel iubit în brațe și îl vezi,
Atunci e tot la fel, în dor încă mai crezi.

Cum poți să fii iar tristă când dragostea există?
Mă-ntreb cum poți să crezi că nu mai ești iubită!
Iubirea nu-i un soare ce-apare și dispare,
Ci este o suflare ce-o porți nemuritoare.

Să-mi spui și mie cum să plângă ochii mei
Când dragostea mă-nvață ca să zâmbesc cu ei?
Durerea nu-i motiv ca ochii tăi să plângă,
Un zâmbet ți-ar ajunge la cer ca să te ducă.

4 comentarii:

  1. a treia strofa the best.eu nu stiu de unde mama mea iti vin atatea idei.ptiu sa nu fii deochi!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos. chiar aveam nevoie de o asa poezie.

    RăspundețiȘtergere
  3. E o poezie pentru suflet.Daca as fi in juriu as premia-o.Dar asa,pot doar sa te felicit sincer!

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!