Translate

sâmbătă, 7 august 2010

Aș putea să-ți fiu…

Aș putea să-ți fiu lumina ce în zori te-ar încălzi,
Graiul ce ți-ar spune taina întru care te încrezi,
Dar mai bine-aș fi doar una dintre miile de raze
Ce se-ascunde adânc în suflet ca și luna lin în oaze.

Aș putea să-ți fiu un zâmbet cel arăți lumii întregi,
Brațul care să te-aline când ești singură și plângi,
Dar mai bine-aș  fi motivul pentru care tu zâmbești,
Omul care să îți poarte răni trupești și sufletești.

Aș putea să-ți  fiu odihna întru care să visezi,
Cerul ce îți dă oglinda unde raiul să îl vezi,
Dar mai bine-aș fi o faptă împlinita din trecut
Și-amintirea ce-ți aduce dorul sfânt , neprefăcut.

Aș putea să-ți fiu o mare cu adâncurile-n taine,
Drumul care să te poarte , pașii tăi să ții adune,
Dar mai bine-aș fi un val ce te-nalță peste valuri
Și un capăt ce-ți deschide poarta către veacuri.

Aș putea să-ți fiu iubirea făr` de care n-ai trăi,
Ruga ce se-nalță seara, împlinirea cea din zi,
Dar mai bine-aș fi răspunsul care te va mântui;
Cum sunt îngerii-mpreună noi în veci să fim.

5 comentarii:

  1. Aş putea să fiu cerul din inima ta,
    Când m-ai privi... aş reverbera încântat,
    Aş răsări în fiecare clipă o stea...
    Şi ai ştii că atunci, pentru noi, m-am rugat...

    RăspundețiȘtergere
  2. as putea sa-ti fiu iertare care azi te-ar ridica
    ochii ce-ti inalt privirea,aripi care te-ar purta
    dar mai bine-as fi tacerea si cainta de pacat
    si un gand smerit ce-aduce inc`-un suflet la-mparat!

    RăspundețiȘtergere
  3. As putea sa-ti fiu stralucirea luminilor din Rai
    Irizata atat de dulce, mereu, cand ma priveai...
    Dar mai bine as fi un gand frumos, sublim si nerostit,
    Cu care de atatea ori m-ai alintat si m-ai iubit...

    RăspundețiȘtergere
  4. as putea sa-ti fiu o clipa cu un timp la infinit
    universul ce te face ca un cer nemarginit
    dar mai bine-as fi secunda-n care totul ai iubit
    toata fapta ce-ti aduce dorul care te-a sfintit!

    RăspundețiȘtergere
  5. In glastra sufletului am vazut o uriasa stea....
    La inceput am crezut ca-nflorit inima mea!
    Dar cand m-am apropiat am simtit cu uimire,
    Ca erau trei stele, explodate de iubire...

    Bucuria vederii lor a tinut o eternitate,
    Asa cum tin toate minunile de Domnul date...
    Si am vrut sa o impartasesc si cu tine,
    Fratele meu de frumos si de bine...

    RăspundețiȘtergere

aștept gândurile tale!!!