Translate

luni, 28 iunie 2010

Nu…exist!!!

Te îneci într-o mare de gânduri
Și petreci fără mine-n adâncuri,
Nu găsești nici comori și nici visuri,
Doar dorința de-a ajunge în ceruri.

Eu stau singur și mă-nchid lumii tale
Cugetând nopți întregi,  infernale,
Lacrima mea nu te arde în suflet,
Dar mă duce negreșit la tine în cuget.

Azi mi-e teama să privesc visul meu
Și traiesc fără el tot mai greu,
Pot renunța și la ziua de mâine,
Nu și la dragostea ce o port în mine.

Nu dor rănile adânci, sângerânde,
Cum dor clipele când nimeni nu m-aude,
Vom uita cine-am fost pe pământ
Dacă nu dobândim cerul sfânt.

În prezent voi trăi fără dor,
Fără clipe ce mă fac visător.
Ireal tu mă vezi lumii tale
Și m-ascunzi în adâncul cu stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!