Translate

vineri, 2 aprilie 2010

Chemare-n infinit

Inima-mi bate de frică, ochii-mi privesc rătăciți,
Căci lumea aceasta nu-i mică și fiecare e dăruit unei vieți.
Pași-mi alerg obosiți, odihna-i străină de mine,
Grija mi-e dorul de sfinți, prin iubire-s aproape de Tine.

Lacrima-mi mângâie chipul, trupul m-ascunde de lume,
Taina-mi păstrează secretul, sufletul îmi zboară la Tine,
Ruga mi-e cruntă și rece, răbdarea ce-am avut acum trece,
Dar iubirea la tăcere mă aduce și ființa mi-e plină de pace.

Ziua m-aduce la viață, noaptea e plină de speranță,
Gândul la Tine mă înalță, lupt pentru o nouă biruință,
Să trăiești în mine fără timp, în iubire să învii ce-a murit,
Din nimic ai creat suflet scump, ca să port o iubire-n infinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aștept gândurile tale!!!