Translate

vineri, 6 mai 2011

Cuprinde-mă,tu poți!

Crispat mă-nalț ca munții și stau ascuns ca-ntr-o cavernă,
Privesc cu lacrimi râsul gol și cum renunță focul la lumină,
Tu ești cu mine și-mpotrivă când eu mă pierd în lume,
Mă-nfrânge , nu-mi voi apara o libertate fără tine.

Cuvântul este ne-nțeles când doar iubirea poate să-nțeleagă,
Ne este teamă să fim singuri, dar fuga asta o și neagă,
Un pas să facem înainte chiar la o mie înapoi,
Căci doar o clipă ne ajunge să nu fim singuri,ci amândoi.

Mă-ngrop în gânduri dureroase și fapta mi-o încătușez,
De crezi sau nu mai crezi în mine eu voi avea același crez,
Nu voi schimba nimic în lume și nu-ți voi cere nici un preț,
Măcar primește-a mea iubire ca pe un dar al meu măreț.

Scăpând acum de noaptea grea, în ochi îmi este răsăritul,
Cu brațele-mi cândva legate acum cuprind și universul,
Doar dragostea ce nu mi-a fost rănită,nici uitată,
Nu aș putea să o cuprind, doar mie, niciodată.

Un comentariu:

aștept gândurile tale!!!